Werkstudent Audit - Nieuwegein

Company
HLB
Type
Vacancy
Location
Nederland
Sector
Accountancy
Required language
Dutch

Description

Werkstudent Audit

Kenmerkend voor onze audit afdeling is dat we een grote diversiteit aan klanten bedienen. Je hoeft je bij ons dus niet te specialiseren maar kan je breed oriënteren en ontwikkelen. Zo leer je niet alleen alle facetten van het vak kennen, maar maak je ook direct kennis met de maatschappelijke rol die je vervult binnen de beroepsgroep. 

Jouw functie als werkstudent op de auditpraktijk:

Wil je naast je studie graag ervaring opdoen binnen de auditpraktijk en vind je het leuk om samen te werken met verschillende collega's in wisselende teams? Dan is een werkstudentschap bij HLB Blömer echt iets voor jou.

Je bent dan wel een student, maar je wordt overal bij betrokken en bent echt onderdeel van het team, als een volwaardige collega. Binnen de afdeling (35 collega’s) werk je intensief samen in kleinere teams. Hierbij ondersteun je bij het opstellen van jaarrekeningen, voert consolidaties uit en ondersteunt bij uitvoerende (controle) werkzaamheden en subsidiecontroles. Ook ben je verantwoordelijk voor het opstellen van specificaties en aansluitingen, waarbij je gebruik maakt van Excel en data analyse software.

We hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht en ontwikkeling en vinden een goede sfeer erg belangrijk. Als werkstudent in onze auditpraktijk krijg je direct veel vrijheid, verantwoordelijkheid en klantcontact. Je wordt begeleid door een vaste mentor die jou wegwijs maakt binnen de organisatie.

Ook voor de invulling van je stage ben je bij ons aan het juiste adres. Meelopen of afstuderen het kan allebei. Wij hebben een aantal interessante vraagstukken en op basis van jouw interesses bepalen we samen de inhoud van jouw afstudeeropdracht.  

Jouw profielschets:

  • Studerend HBO/WO Accountancy/Finance&Control; 

  • Teamplayer;

  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar; 

  • Je bent nauwkeurig en kwaliteitsgericht;

  • In het contact met je klanten luister je goed naar hun wensen.

  • Je signaleert trends en kunt die vertalen naar een nog betere dienstverlening.

Dit is wat je van ons ontvangt:

  • Marktconform salaris;

  • Een laptop;

  • Alle faciliteiten om thuis te kunnen werken; 

  • Flexibele werktijden;

  • Legio mogelijkheden op het gebied van diverse klanten, doorgroeimogelijkheden en een goede werk-privé balans; 

  • Je krijgt een mentor toegewezen;

  • Een premievrij pensioen;

  • 30 vakantiedagen op fulltime basis; 

  • Vaktechnische kennis verder ontwikkelen en bespreken samen met je collega’s; 

  • Een informele, persoonlijke en gezellige sfeer;  

  • Deelname aan evenementen, bijeenkomsten, mastercourses, congressen en personeelsuitjes.

Jouw toekomstige werkplek in Nieuwegein: 

Bij HLB Blömer zijn we ervan overtuigd dat medewerkers die goed in hun vel zitten en plezier in hun werk hebben beter functioneren. Zij hebben meer energie, durven sneller initiatief te tonen, zijn klantvriendelijker en vooral ook prettiger om mee samen te werken: fijne collega’s dus. Werkgeluk is verankerd in onze cultuur. Wij zijn niet voor niets een Great Place to Work.

Bij HLB Blömer kan je jezelf zijn, heb je autonomie en volop ontwikkelmogelijkheden. Onze manier van werken is samenwerken en dat in een prettige en moderne omgeving met een positieve sfeer en betrokkenheid bij elkaar.

Kwaliteit en vooruitstrevendheid zijn onze kernwaarden. Naast dienstverlening op het gebied van accountancy, bedrijfsadvies, audit en salarisadministratie is HLB Blömer gespecialiseerd in het begeleiden van bedrijfsoverdracht, IT audit en data-analyse, estate planning (family office) en vermogensbegeleiding, begeleiding van zakelijke financieringstrajecten, subsidies, not-for-profit en internationaal zakendoen.

Back to top
FSG Vacancies
Cancel