Specialist Financiële Administratie
- Company
- Belsimpel
- Type
- Vacancy
- Location
- Groningen
- Sector
- Accountancy, Financial Management , Financial Services
- Required language
- Dutch
Description
Dankzij jouw kritische blik mis jij geen enkel detail in onze boekhouding
Fulltime | 32-40 u/w | hbo-niveau | Hoofdkantoor Groningen
*Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.
De beste stap van je carrière!
Wil jij je de volgende stap maken in jouw carrière? Bij Belsimpel kun je aan de slag in een team van ervaren financiële professionals. Door de razendsnelle groei die wij nog steeds doormaken, met een omzet van meer dan 400 miljoen, hebben we jou hard nodig. Dankzij jouw analytische blik ben je onmisbaar bij het op orde houden van onze financiën!
Wat doe je als Specialist Financiële Administratie?
Als onderdeel van het Finance team help je de financiële administratie van Belsimpel op orde te houden. Je bent binnen Belsimpel ook met andere teams verbonden, waardoor je altijd op de hoogte bent van wat er speelt en razendsnel het hele bedrijf leert kennen. Zo zorgt het Finance team er onder andere voor dat we elke dag onze leveranciers van mobiele telefoons zo snel mogelijk betalen, dat we op tijd betaald worden door onze klanten en help je collega’s met hun financiële vragen. Bovendien draag je je steentje bij aan projecten en houd je je periodiek bezig met controles voor een strakke maandafsluiting. Daarnaast is er genoeg ruimte om je input te geven over hoe de financiële processen nog efficiënter georganiseerd kunnen worden en mee te denken bij de aansturing en planning van het Finance team. Hiervoor werk je nauw samen met collega’s van team Control.
Gezien de omvang van de bedragen en de platte structuur van Belsimpel, krijg je als Specialist Financiële Administratie volop verantwoordelijkheden. Je weet je hoofd hierbij koel te houden en knopen door te hakken. Je bent gek op cijfers en met je excelkunsten krijg je elke klus geklaard. Je duikt graag in de details maar je zorgt er ook voor dat je het grotere plaatje niet uit het oog verliest. Je krijgt de kans om de kennis van financiële administraties die je tijdens je studie, stages of een eerdere baan hebt opgedaan verder uit te breiden. Bovendien leer je hoe je het beste communiceert met andere afdelingen en externe partijen en hoe de kostenstromen van een miljoenenbedrijf in de praktijk zijn georganiseerd.
Wanneer je als Specialist Financiële administratie de basistaken onder de knie hebt kun je je gaan ontwikkelen richting een specialisatie. Afhankelijk van je interesses kan je bijvoorbeeld het beheer van inkoopkortingen op je nemen, de omzetstroom van providercommissies gaan monitoren of de verantwoordelijkheid nemen over de administraties van een van onze spin-off bedrijven Tulip Assist (telefoonverzekering) en Verifai (ID verificatie). Daarnaast word je als Finance Specialist een schakel tussen Team Finance & Team Control, waarbij je in toenemende mate ondersteunt bij analyses en de jaarrekeningcontrole.
Bij Belsimpel is het Finance team erg gevarieerd: zo zijn er collega's die nog aan het studeren zijn, maar ook collega's met jarenlange ervaring. Samen met de andere fulltime collega’s fungeer je als aanspreekpunt voor de parttimers, en zorg je ervoor dat we onze kwartaaldoelen behalen. Bij Belsimpel hebben we in ieder geval een ding allemaal gemeen: we zijn bijzonder fanatiek. Iedere dag gaan we tot het uiterste om alles tot in de kleinste details te regelen. Zo leidt ook team Finance de groei van Belsimpel in goede banen.
Zo kan je dag eruitzien
Je hebt je jas nog maar net opgehangen, of je wordt op je schouders getikt door Gijs, een van onze inkopers. Hij heeft direct een belangrijke vraag voor je van onze leveranciers. Er is net een nieuwe werkwijze ingevoerd voor het verwerken van binnengekomen pakketten en jij hebt meegedacht met de gevolgen voor het dagelijkse betaalproces. Je loopt met Gijs mee naar zijn bureau om hem van uitleg te voorzien. Daarna begint de dagstart om de planning en bijzonderheden voor de dag met elkaar door te nemen. In de ochtend houd jij je bezig met het controleren en uitvoeren van de betaling aan onze leveranciers en terugbetalingen aan onze klanten die zijn klaargezet door je collega’s. Hierbij werk je met gigantische bedragen, dus je zorgt ervoor dat je de cijfers met de grootste precisie naloopt. Je houdt goed in de gaten dat het team op schema loopt, zodat we alle leveranciers vandaag meteen kunnen betalen. In de middag verwerk je commissieafspraken. Je neemt contact op met een van de grotere providers om een aantal verbeterpunten te bespreken en samen kom je tot een plan om dit door te voeren.
Aan het einde van de dag zet je samen met controller Hanna de puntjes op de ‘i’ voor het plan om de boekingsdeadline van de maandafsluiting te halen. Net als je op het punt staat om weer naar huis te gaan, tikt Robert je op je schouder. Hij wil een revanche voor het potje tafelvoetbal dat hij van je heeft verloren in de pauze. Durf jij de uitdaging aan?
Wat bieden wij?
Naast een goed salaris, speciale Gomibo Benefits, een gunstige pensioenregeling en 25 vakantiedagen per jaar bieden we ook:
Arbeidsvoorwaarden
Een goed salaris dat met je mee groeit.
Een gunstige pensioenregeling.
Veel benefits, zoals kortingen en sportmomenten met collega's.
Gezelligheid
750 collega's met dezelfde werkdrive.
Teamuitjes, bedrijfsfeesten en VrijMiBo's
Een sloep om te varen door de Groningse grachten.
Ontwikkelmogelijkheden
Persoonlijke ontwikkeling staat voorop.
Trainingen, 1-op-1 begeleiding, intervisie. Zoveel uitdaging en verantwoordelijkheid als je aan kan.
Werk & privé
Werken in het centrum van Groningen.
Training voor een goede werk-privébalans.
Flexibele starttijden & af en toe thuiswerken.
Wie ben jij?
-
Je hebt een HBO diploma of aantoonbaar HBO-denkniveau, in een financiële en/of administratieve richting;
-
Je kunt goed met deadlines overweg, werkt secuur en bent kritisch;
-
Je bent nieuwsgierig van aard en wilt het liefst alles tot in de puntjes uitzoeken;
-
Je vindt het leuk om je vast te bijten in een specialisatie of een project, en kan zelfstandig te werk gaan;
-
Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar op doordeweekse dagen.
Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.
Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.
Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier.